Zasady

Print Drukuj

Jak złożyć krajową ofertę pracy do Powiatowego Urzędu Pracy?

 
Krajowa oferta pracy zostaje upubliczniona poprzez zamieszczenie jej:  
Zgłoszenie krajowej oferty pracy musi zawierać:
  • pełna nazwa pracodawcy (zgodna z zaświadczeniem GUS),
  • wyczerpujące dane teleadresowe pracodawcy,
  • REGON oraz NIP,
  • liczba obecnie zatrudnionych pracowników,
  • nazwa stanowiska i wyczerpujące wymagania w stosunku do kandydatów do pracy,
  • wnioskowana liczba kandydatów,
  • sposób kontaktu kandydatów z pracodawcą,
  • charakterystyka wykonywanej pracy (np. branża),
  • miejsce wykonywania pracy,
  • proponowane wynagrodzenie,
  • zmianowość,
  • data rozpoczęcia zatrudnienia.

W przypadku braku wymaganych danych, urząd pracy powiadamia pracodawcę o konieczności uzupełnienia
W przypadku braku wymaganych danych, urząd pracy powiadamia pracodawcę, w formie ustalonej dla wspólnych kontaktów, o konieczności uzupełnienia zgłoszenia.
 Nieuzupełnienie przez pracodawcę zgłoszenia w terminie do 7 dni od dnia powiadomienia, powoduje, że oferta pracy nie jest przyjmowana do realizacji przez urząd.
 
W razie pytań prosimy o kontakt:
pokój nr 11, tel. + 48 32 47 52 835
e-mail: 
oferty@pupjastrzebie.pl
 

Załączniki

Zgłoszenie oferty pracy- Druk
Zgłoszenie oferty pracy- Druk.doc 64 KB
Informacje o publikacji dokumentu