Zaproszenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
29.05.2025
Uwaga ! Zmiany w zatrudnianiu cudzoziemców
W związku z wejściem w życie dnia 1 czerwca 2025 r. Ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Powiatowy...
04.02.2025
Zostań Śląskim Policjantem !
Jeśli szukasz ciekawej, stabilnej i pozbawionej rutyny pracy zachęcamy do wstąpienia w szeregi Policja Śląska. Rekrutacja do Policji trwa cały rok. Zacznij od złożenia...
03.09.2020
Zgłoszenie oferty pracy
Jak złożyć krajową ofertę pracy do Powiatowego Urzędu Pracy? Zachęcamy pracodawców do elektronicznego zgłaszania ofert pracy za pośrednictwem platformy...
08.02.2021
Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy
Załączniki Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego.pdf ...

19.05.2025
Uwaga! Ważne zmiany w przepisach!
WAŻNE ZMIANY ! Z dniem 1 czerwca 2025 r. wchodzą w życie dwie nowe ustawy, które wprowadzają istotne zmiany na rynku pracy: Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy...
I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie czterech szkoleń z zakresu kompetencji miękkich:
- „Autoprezentacja oraz budowanie pewności i akceptacji siebie" – dwa szkolenia
- „Umiejętności radzenia sobie w stresie" – dwa szkolenia
(Pomoce i artykuły szkoleniowe (CPV) 39162200–7)
I.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia to Październik i/lub Listopad 2024. Harmonogram realizacji szkoleń zostanie ustalony z Wykonawcą do dnia zawarcia umowy.
I.2. Zamawiający określa liczbę godzin zajęć edukacyjnych oraz czas trwania szkolenia, który należy uwzględnić w programie szkoleń tj.:
- „Autoprezentacja oraz budowanie pewności i akceptacji siebie" – program jednego szkolenia obejmuje 12 godzin zegarowych – 2 szkolenia po 12 h zegarowych, do realizacji po 3 dni po 4 h;
- „Umiejętności radzenia sobie w stresie" – program jednego szkolenia obejmuje 8 godzin zegarowych – 2 szkolenia po 8 h zegarowych, do realizacji po 2 dni po 4 h.
I.4. Zakres tematyczny szkoleń musi zawierać następujące elementy:
- „Autoprezentacja i budowanie wizerunku"
- Czym jest autoprezentacja, techniki autoprezentacji;
- Świadomość i akceptacja siebie (Wygląd, ton głosu, postawa, ruchy ciała);
- Jak budować wizerunek w życiu osobistym i zawodowym;
- Wygląd i Efekt hallo, Jak widzą nas inni? I jak my widzimy innych?;
- Trening autoprezentacji;
- Czym jest poczucie własnej wartości i jak je budować;
- Szacunek do siebie wstępem do samoakceptacji i pewności siebie;
- Zajrzyj w głąb siebie i zidentyfikuj swoje myśli i przekonania;
- Doceniaj, nie osądzaj i pozwól sobie na błędy;
- Postawa ciała wpływająca na poczucie pewności;
- Dialog wewnętrzny – czyli jak mówię do Siebie i o Sobie;
- „Umiejętności radzenia sobie w stresie"
- Style radzenia sobie ze stresem;
- Uświadomienie sobie swoich emocji;
- Pozytywne nastawienie i akceptacja zdarzeń, na które nie mamy wpływu;
- Rozmowa o konflikcie/sytuacji dla nas stresującej;
- Techniki oddechowe i relaksacyjne (joga, ćwiczenia oddechowe, medytacja, uważność, trening autogenny Schultza, progresywna relaksacja mięśni trening Jacobsona);
- Higiena snu.
II. Szczegółowe wymagania ofertowe:
II.1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia zgodnie z programem szkoleń;
- Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Liczba godzin zajęć w ciągu jednego dnia wyniesie 4 godziny zegarowe i może dotyczyć tylko jednego szkolenia.
- Nie ma możliwości realizacji dwóch szkoleń w tym samym czasie.
- Liczba uczestników szkolenia nie przekroczy 15 osób.
II.3. Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną spełniającą wymogi: co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie szkoleń z kompetencji społecznych w tym nie mniej niż 10 przeprowadzonych szkoleń z tematyki związanej z przedmiotowym zamówieniem oraz wykształcenie lub kwalifikacje w kierunku związanym z prowadzonym szkoleniem (socjologia, pedagogika, psychologia). Informacje na ten temat należy przedstawić w załączniku nr 5.
Wykonawca zapewnia czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich osób wyszczególnionych w tym załączniku.
II.4. Wykonawca zapewnia i przekazuje uczestnikom: zeszyt i długopis oraz dostęp do materiałów dydaktycznych, niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkolenia. Materiały dydaktyczne powinny być oznaczone logo projektu pilotażowego „Czas na młodych – punkty doradztwa dla młodzieży".
Koszty ww. materiałów należy ująć w kalkulacji ceny szkolenia.
II.5. Szkolenia muszą zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, w którym zawarte będą następujące informacje:
- imię i nazwisko uczestnika oraz PESEL;
- okres trwania szkolenia;
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych.
II.6. W okresie trwania szkolenia Wykonawca ma obowiązek zapewnić Uczestnikom warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.7. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania niniejszego zamówienia podwykonawcom.
II.8. Termin rozpoczęcia szkoleń – Październik 2024 r. Termin zakończenia realizacji szkoleń nie przekroczy dnia 30 listopada 2024 r.
III. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia następujące warunki:
III.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów wymienionych w kwestionariuszu jednostki szkolącej – załącznik nr 2.
III.2. Posiada wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7.
III.3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował kadrą dydaktyczną spełniającą wymogi: co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie szkoleń z kompetencji społecznych w tym nie mniej niż 10 przeprowadzonych szkoleń z tematyki związanej z przedmiotowym zamówieniem oraz wykształcenie lub kwalifikacje w kierunku związanym z prowadzonym szkoleniem (socjologia, pedagogika, psychologia).
Zamawiający nie określa ilości wykładowców / instruktorów.
III.4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7.
IV. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty:
- formularz oferty – załącznik nr 1;
- kwestionariusz jednostki szkolącej – załącznik nr 2;
- program szkolenia – załącznik nr 3;
- kalkulacja ceny szkoleń – załącznik nr 4 - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kalkulację ceny czterech szkoleń oddzielnie dla obu tematów;
- kwalifikacje nauczycieli/instruktorów – załącznik nr 5;
- oświadczenie wykonawcy ubiegającego się o zamówienie publiczne – załącznik nr 6;
- oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 7.
IV.2. Oferty niekompletne lub nieprawidłowo sporządzone oraz oferty, które zostały złożone poza terminem ogłoszonym przez Urząd nie będą rozpatrywane.
V. Niniejsze postępowanie może zostać unieważnione, gdy:
V.1. nie złożono żadnej oferty,
V.2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
V.3. podjęta zostanie przez Dyrektora decyzja w sprawie unieważnienia postępowania
o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny.
VI. Jeżeli nie wystąpiły przesłanki do unieważnienia postępowania, zamówienia udziela się wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę i spełnił warunki określone w zaproszeniu do składania ofert oraz szczegółowych wymaganiach ofertowych.
VII. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
VII.1. Wybranemu wykonawcy zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy.
VII.2. Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisywania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
VII.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w postanowieniach zawartej umowy dotyczących treści złożonej oferty w zakresie:
- dopuszczenia możliwości zmiany personalnej wykładowców lub uzupełnienia kadry, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, w szczególności jeśli zmiana ta będzie miała wpływ na wzrost jakości szkolenia, jednak przy zachowaniu identycznych albo zbliżonych kwalifikacji podanych w ofercie;
- konieczności przesunięcia terminu realizacji szkolenia z powodu braku odpowiednich kandydatów.
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. Powiatowym Urzędzie Pracy w Jastrzębiu-Zdroju, ul. Wrocławska 2, kancelaria (parter) do dnia 30.09.2024 r. do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie opisanej nazwą i adresem wykonawcy oraz informacją „OFERTA REALIZACJI SZKOLEŃ".
W załączeniu formularz oferty wraz z niezbędnymi załącznikami.
Informacja o wynikach postępowania zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu-Zdroju w zakładce Aktualności.
W przypadku pytań bądź wątpliwośći dotyczących oferty można się kontaktować z pracownikiem merytorycznym pod nr telefonu 32 35 66 242
-
Załączniki
-
Formularz oferty z nr.doc 169 KB
-
(9)Zał. 7 Oświadczenie.doc 170 KB
Forma wsparcia | Terminy naborów | |
Prace interwencyjne |
- | - |
Doposażenie stanowiska pracy | 01.09.2025 | 05.09.2025 |
Bon na zasiedlenie | - | - |
Szkolenia | 02.01.2025 | do odwołania |
Krajowy Fundusz Szkoleniowy | 04.08.2025 | 04.08.2025 |
Staż | 02.07.2025 | 08.07.2025 |
Dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej | - | - |
PFRON | - | - |
Finansowanie składek pracowników przedsiębiorstwa społecznego | - | - |
- 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Nazwa | Telefon |
Centrala | 32 35 662 99 |
Rejestracja | 32 35 662 12 32 35 662 15 |
Ewidencja | 32 35 662 13 32 35 662 14 |
Informacje o aktualnych ofertach pracy | 32 35 662 25 32 35 662 26 |
Zatrudnienie cudzoziemców | 32 35 662 50 |
Zgłoszenie oferty pracy dla pracodawców | 32 35 662 48 |
Prace interwencyjne | 32 35 662 47 |
Doposażenie/ Wyposażenie stanowiska pracy |
32 35 662 46 |
Dofinansowanie do podjęcia działalności gospodarczej |
32 35 662 45 |
Staże | 32 35 662 44 |
Szkolenia | 32 35 662 22 |
Krajowy Fundusz Szkoleniowy | |
Doradcy zawodowi | 32 35 662 23 |